A je to tu, zdroj overený, premiér je Pellegrini! Šéf NRSR Šimečka, minister Majerský. Fico s Dankom sa záhadne stratili, vraj hľadajú ruka v ruke jesenné hríby. A či…

7. októbra 2023, janizol, Nezaradené

Najvernejší informačný zdroj Slovenska, určite chápete, jeho identitu nemožno prezradiť, prezradil nasledovné. Zdroj hľadajúc čisté kvalitné jesenné hríby v bučinách, odrazu počuje tento dialóg. Andrejko, prepáč mi, robil som ako taký…..všetko možné a nechcú Ťa. Robko, prepáč mi, prečo, prečo? Andrejko, lebo si zo seba urobil zasa uhorského pajáca a nemáš orientačný zmysel. To čo si za národná strana, keď tam nemáš ani jedného vlastného poslanca a tých 9 mimo Teba, to sa ani pomenovať nedá. Robko, Robko, prosím, neblázni. Ja urobím všetko, všetko zagarantujem a keď povieš, aj túto muchotrávku zjem. Lebo pamataj. Nikto nie je odomňa najlepší na predsedu. Existuje oddelenie moci, existuje zákonodárnej, výkonnej, súdnej, kontrola, brzdy, protiváhy, to nie sú srandy v ústavnom systéme. Robko, kde si sa stratil, nenechávaj ma tu samého ako peňa v tom hustom lese. Zdroj tvrdí, že Danko utekal smerom k východným hraniciam a kričal Robko Putin zachráň mňa…