Slovensko má ešte 9 dní! Najnovší super prieskum je pozitívne jasný. Sloboda, Prosperita, Solidarita s Rozumom zvíťazí, mafiu infarkt porazí!

21. septembra 2023, janizol, Nezaradené

Všetky doterajšie, akože prieskumy, akože volieb, boli technicky a teda logicky len hausnumerá vycucané cez nekontrolovateľné telefonické výsluchy. V realite to vyzerá asi takto. 1. pokus -Dobrý deň, bla, bla, bla a teraz Vám dám na výber strany Smer, Hlas, SNS, Republika, Olano, Ps, koho by ste volili? Neviem, nepoznám, nevolím, dajte pokoj, neotravujte už s volovinami! Čo tam asi anketár napíše?. 2. pokus – Dobrý deň, bla, bla, bla a teraz Vám dám na výber strany Smer, Hlas, koho by ste volili? Ty, keď mi ešte raz zavoláš, ja Ti takú….Čo tam asi anketár napíše? 3. pokus – Dobrý deň, bla, bla, bla a teraz prosím odpovedzte, budete voliť Smer? Ty môj zlatúšik, ja ho mám tak rada, napíš, že aj 10 x ho milujem. A on do ďalších koloniek napíše čo treba! Slováci nebláznite, na prieskumy sa vykašlite. Teraz my normálni Slováci rozhodujeme, Sasku čo najviac preferujeme, náš rozum zvíťazí. Slovensko mafiu infarktom porazí!