Slobodné Slovensko volíme! SaS – XXX + PS XXX + KDH XXX. Slováci, teraz hlavami voľte. A nikým sa zastrašiť nedajte!

16. septembra 2023, janizol, Nezaradené

Voľby o Slovensku za 2 týždne buď Slovákov zdravo pozitívne zjednotia, alebo vnesú do spoločnosti rakovinu, ktorej liečenie bude neskutočne drahé a bolestivé. Je to ozaj, len o tom, čo sa odohráva vo Vašej pamäti, milí moji Slováci. Či si dokážete uvedomovať, čo by sa stalo, pokiaľ podľahnete bludom a konšpiráciám. Voľby to nie je virtuálna hra, kde máte životov koľko len chcete a Vy si ich veselo riskujete. Absolútne zásadné pre Slovensko je, aby fungovala jeho ekonomika a štát konal spravodlivo a efektívne vo všetkom, kde používa peniaze občanov. Prvá a zásadná je SaS, všetci, ktorí konajú nečestne a klamú sa jej boja a preto vymýšľajú bludy typu povaľač vlád. A pritom to je jej zásadný a úžasný prínos pre Slovensko, pretože ona nikdy vládu nepovalila, to sa ani reálne nedá. Radičová bola v podstate, pravdivo a kruto povedané, politická nula, rovnako ako Matovič a Heger. Boli to jedinci bez daností a schopností zodpovedne viesť vládu, boli to obyčajní kamikadze s tým, že ani nevedeli, kde je cieľ. To ako keď laika posadíte do lietadla a chcete, aby s ním hladko a bezpečne pristál z Košíc do Blavy. Je to absolútne nemožné, havaruje, zabije ľudí na palube a ešte aj na zemi. Volíme SaS, PS, KDH a Slovensko s pilotom Sulíkom urobí úžasné svetové rekordy! P.S. Som zastrašovaný, ktosi mi „ukradol“ článok z titulky, asi to bude moja chyba a keďže neviem, aká je to chyba, preto to skúšam znova a „chybu“ nahrádzam Xami a pokorne čakám, či mi to všemocná umelá inteligencia odsúhlasí a znova ma nezastraší.