Som SaS a zisťujem, že čitatelia si ma mýlia s PS, čo zásadne odmietam. K SaS do koalície sú iba Demokrati a ak je to málo, tak aj PS.

14. septembra 2023, janizol, Nezaradené

Ak je to pravda, je to katastrofa! Čitateľ mi napísal toto. Ja som SMER nikdy nevolil, ale teraz budem v každých voľbách. Za to, že sa so mňa stal volič SMER-u môže priamo Matovič! Prinútil ma k tomu! A navyše ešte pridal jedovatú slinu takto. Ja budem voliť radšej mafiu, ako hysterických liberálnych, progresívnych, LGBTXYZ-ových, gretariánskych bláznov! Ty si ver, zvoľ, píš svoje názory na kohokoľvek, teda aspoň pokiaľ ti to PS nezakáže. Toľko teda neznámy pán menom Jaro a teraz poďme k podstate. Pre istotu to ešte raz zopakujem. Ja asi slabo zdôrazňujem, že som SaS? A samozrejme ako správne absolútne slobodný človek som si myslel, že to každý takto chápe. Kiežby SaS získala čo najviac percent! Ak to tak nebude, jej najbližší partner sú Demokrati a ak to nebude stačiť, tak potom logicky v prípade nutnosti aj PS. PS mi celkom nevonia len preto, že je to virtuálny projekt a teda v štádiu pokusu. Čisto technicky, pragmaticky nesmú získať mnoho hlasov, môže a nemusí to byť problém. Obavu nemám kvôli tomu, že mám fóbiu z krásnej dúhy po daždi, ktorú mi niekto natiahol do hlavy, že ju zneužívajú ako vlajku ľudskej pestrosti. Alebo Vás ozaj komunisti a nacisti mátajú záchodmi, že bude treba mať v školách 3, muži, ženy a pre akýchsi ET? Kľudne im ten záchod technicky pripravme a keď sa konečne objavia, doladíme podľa ich spôsobu vylučovania detaily. Slováci, to fakt pri alkohole a drogách tak veľmi šaliete a či sem-tam aj časť normálneho mozgu zapnete…?